Lazer Epilasyon ve Peeling - Lazer Epilasyon | Lazer Epilasyon | Lazer Epilasyon | Lazer Epilasyon


  

               



           

14 Kasım 2007 Çarşamba

Lazer Epilasyon ve Peeling

Yüzümdeki tüyler ince olduğu için lazerde 2 yıldır bir sonuç alamadım. Ne yapmam gerekiyor?

Lazer epilasyon uygulamalarının başarılı sonuç vermesi için belirli cilt tipi ve tüy cinsi kriterleri göz önünde bulundurulmalıdır.

Sırtımda sivilce oluyor ve daha sonra leke kalıyor. Lekelerin geçmesi ve sivilcenin olmaması için ne yapmalıyım?

Eğer sivilce probleminiz hala devam ediyorsa öncelikle bunun neden kaynaklandığını araştırmak ve gereken hormon testlerini yapmak gerekir. Leke konusunda ise öncelikle leke tedavi edici serum ve ampul tarzı kozmetik ürünler kullanılabilir, eğer sonuç vermezse lazer ya da micro peeling gibi yöntemler uygulanabilir.

Merhaba ben 12 yaşındayım. Burnumda sivilce ve siyah noktalar çıkmaya başladı. Bunlarla nasıl başa çıkacağımı bilmiyorum ve sizden yardım istiyorum. Her aklıma geldiğinde yüzümü yıkıyorum ama daha başka neler yapabilirim? Şimdiden teşekkür ederim.

12 yaş hormonal değişimlere bağlı olarak sivilce ve benzeri cilt problemlerinin çok sık yaşandığı bir dönemdir. Bu konuda öncelikle bu durumun geçici olduğu gerçeğini bilerek rahatlayın, ardından kesinlikle sivilcelerinizi sıkmayın. Cildinizin temizliğine dikkat edin, yağ dengeleyici ve belirli oranda da olsa sivilce kurutucu özellikte krem kullanın ve belirli aralıklarla uzman kişilere bakım yaptırarak siyah noktalarınızı temizletin.

Peeling nasıl yapılıyor? Benim cildim çok kuru, göz çevresinde kırışıklıklar oluşmaya başladı…

"Peeling" soyma işlemidir. İçinde küçük granül parçacıklar bulunan özel peeling kremlerinin kullanılması cildin ölü derilerden arınmasını, gözeneklerin temizlenmesini, cildin hava almasını ve kan dolaşımının hızlanarak cildin canlanmasını sağlar. Piyasada pek çok markanın peeling kremini bulabilirsiniz.

16 yaşındayım ama makyaj yapa yapa cildim çok bozuldu. Şu an yapmamaya çalışıyorum ama aşırı solgun duruyor. Ayrıca siyah noktalar da var. Daha önce çok güzel bir cildim vardı, renk bakımından da iyiydi ama şimdi sapsarı ve solgun görünüyor. Eski cildime kavuşabilir miyim, ne yapmam gerekir? Bu gidişle cildimin delik delik olmasından korkuyorum.

Öncelikle yaşınız çok genç olduğu için bu kadar yoğun makyaj yapmanız çok yanlış. Bu cildinizin çabuk yıpranmasına, kurumasına ve cansızlaşmasına neden olur. Sizin yaşınızdaki genç bir bayanın çok hafif, pastel tonlarda cilde uygulama yapmak yerine göz makyajını öne çıkaracak şekilde uygulama yapması daha doğrudur. Ayrıca kullanılacak ürünlerin mutlaka kaliteli olması ve gece yatarken makyajın çıkarılması gerekmektedir. Cildinizi canlandırmak için haftada bir peeling ve yoğun nem depo edici maske uygulayın, her gün düzenli olarak sabah -akşam nemlendirin, bir süre makyaj yapmayın ve kreminizi masaj hareketleri ile cilde yedirin.

Hiç yorum yok: